زندگی

عشق یعنی اراده به توسعه خود با دیگری در جهت ارتقای رشد دومی.

زندگی

عشق یعنی اراده به توسعه خود با دیگری در جهت ارتقای رشد دومی.

رنگ دریا

دریای آبی 

 

دریای پهناور 

 

همون دریا که وقتی بهش نگاه میکنم دیگه هیچی رو احساس نمیکنم جز اون همه زیبایی و طراوت و شادابی رو 

 

میزنه به سرم و دلمو میزنم به دریا  

 

به حدی وارد وجود نازنینش میشم که دیگه راه برگشت رو نمیتونم ببینم. 

 

بدون هیچ نگرانی از غرق شدن. 

 

دریا با خودش می برم به اعماق هستی به اعماق زندگی 

 

موجهای سنگین روونه ی بدن خسته ی من میکنه . گاهی وقتها موجها منو به عقب هل میده و خسته ترم میکنه اما همین که نفسی تازه میکنم باز هم میل به  پیشروی دارم. 

 

خدا خودش میدونه چه عجایبی آفریده. 

یکی از یکی عجیب تره. 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست تو پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:44

بسیار زیبا بود

احساس کردم توی آبم.

:(

آره دیگه تو بدون مایو میری توی آب.
منو بگو که مایوم رو جا گذاشتم. استخر مالید. :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد